Στο θέμα και στην επεξήγηση: Η διαφήμιση με τον μικρό Άρθουρ στην Αγγλία, που έχει γίνει viral, όπως και η δική μας, γνωστήs αλυσίδας παιδικών ειδών, πάει καρφωτή για Νο 1 του έτους. Ο λόγος; Η συγκίνηση πλεονάζει.
Το στόριΗ ιστορία ξεκινά με φόντο τον κινηματογράφο Palace στο Longridge: έχει μόλις 60 θέσεις και χρονολογείται από το 1912. Tο θέμα, αφιερωματικό, έχει να κάνει με τους κατοίκους της περιοχής. Αφηγείται μια ιστορία αγάπης, στο πνεύμα των ημερών, του 81χρονου Τόνι Φρίμαν και της συζύγου του, της 75χρονης Κάρολ που γνωρίστηκαν στον κινηματογράφο πριν από δεκαετίες.
Όταν εκείνη ήταν στα sweet sixteen της. Ένας έρωτας που άντεξε στις κακουχίες και έφερε το ευκταίο: τη δημιουργία μιας οικογένειας. Αληθινά ευτυχισμένης. Λειτουργικής.
Το κόστος της διαφήμισης δεν ξεπέρασε τις 1.000 λίρες, ενώ -αξίζει να σημειωθεί- συμμετείχε η τοπική κοινότητα. Το σποτάκι δημιουργήθηκε και υπό την επιμέλεια της ιδιοκτήτριας του κινηματογράφου, Lara Hewit, με την βοήθεια ενός καμεραμάν και ντόπιων, που έσπευσαν να προσφέρουν κοστούμια, φωτισμό, ήχο. Ναι, και ένα vintage αυτοκίνητο (το κλου του σποτ).
ΤΙPTo κομμάτι-σήμα κατατεθέν της που έγραψε ο μουσικός Glin Shipmn, ο οποίος και ζει σε γειτονικό χωριό. «Το τραγούδι αναφέρει την ιστορία μιας ζωής σε ταινία, μιας ζωής παρακολουθώντας ταινίες σε έναν τέτοιο κινηματογράφο», τόνισε η Lara στο BBC, μιλώντας για την επιλογή της. «Το αγάπησα και του είπα», συνέχισε: "Μπορούμε να το κάνουμε βίντεο;"».
Εν τέλει ή την έχεις την έμπνευση ή όχι. Τα άλλα είναι περιττά.
Απολαύστε την εδώ: