Ο σεναριογράφος Δημήτρης Αποστόλου μίλησε για το «έτερον ήμισυ» Αλέξανδρο Ρήγα, την πορεία του(ς) στον χώρο, την κακοποίηση των γυναικών –από το σίριαλ «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή» μέχρι σήμερα– αλλά και την προσωπική του ζωή – «Όταν ανοίξουν οι πόρτες, θα δούμε μια άλλη Ελλάδα. Είναι όλοι στα κάγκελα και κατάθλιψη πολλή»
Στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου φιλοξενήθηκε το βράδυ της Πέμπτης (11/3) ο σεναριογράφος Δημήτρης Αποστόλου. Ο πολυγραφότατος σεναριογράφος μίλησε για τον ορυμαγδό των καταγγελιών στον χώρο του θεάματος, το επαγγελματικό «τραύμα» που κλόνισε τη σχέση του με τον Αλέξανδρο Ρήγα μέχρι να ενώσουν ξανά τις δυνάμεις τους στη σειρά «Η τούρτα της μαμάς» στην ΕΡΤ1.
«Με τον Αλέξανδρο Ρήγα δεν μαλώσαμε, κάποια στιγμή είχαμε τα δικά μας και χωρίσαμε»Αρχικά, είπε: «Με τον Αλέξανδρο, αν η σχέση μας ήταν παιδί, θα είχε πάει φαντάρος, μπορεί και να παντρευόταν τώρα, είναι 26 χρόνια. Δεν μαλώσαμε, αυτό είναι το φοβερό. Κάποια στιγμή είχαμε τα δικά μας, τα οποία θα τα γράψω στο τελευταίο βιβλίο πριν πεθάνω, και χωρίσαμε. Το επαγγελματικό μας τραύμα ήταν το "Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή» με τον τρόπο που πέθανε στα χέρια μας και ουσιαστικά δεν το ξεπεράσαμε ποτέ».
«Ήταν η καλύτερή μας στιγμή, η πιο ώριμή μας στιγμή»Και συνέχισε λέγοντας: «Ήταν η καλύτερή μας στιγμή, η πιο ώριμή μας στιγμή. Είχαμε τελειώσει το "Δυο ξένοι", κουβαλούσαμε το φορτίο ότι πρέπει να αποδώσουμε κάτι αντίστοιχο». Αμέσως μετά συμπλήρωσε: «Είναι αλήθεια πως είχε γραφτεί το σενάριο της τρίτης χρονιάς και τα κάψαμε στη φωτιά. Ήταν αδικία, αλλά λόγω οικονομικών δεν προχώρησε».
«Τα σοβαρά εγκλήματα δεν θα βγουν ποτέ στην επιφάνεια και δεν θα δικαστούν ποτέ»Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Αποστόλου μίλησε για τις καταγγελίες στον καλλιτεχνικό χώρο: «Υπάρχει κακοποίηση, σαφέστατα. Αυτά που έχουμε ακούσει τον τελευταίο καιρό είναι η γαρνιτούρα, το φαγητό δεν το έχουμε δει καν και δεν θα το δούμε και ποτέ. Η βρόμα θα πάρει ένα πατάκι και θα πατήσει πάνω. Τα σοβαρά εγκλήματα δεν θα βγουν ποτέ στην επιφάνεια και δεν θα δικαστούν ποτέ».
«Ο κακοποιητής είναι κακοποιημένος»Και αμέσως μετά συμπλήρωσε: «Ο κακοποιητής είναι κακοποιημένος. Δηλαδή τους λυπάμαι και σε έναν βαθμό. Όχι όσο τα θύματα, προς Θεού. Αλλά και αυτός, για να έχει φτάσει σε αυτή την αρρώστια, έχει φάει πάρα πολύ ξύλο. Η ψυχή του έχει γίνει σμπαράλια για να προσπαθεί να μεταφέρει το σμπαράλι του στο σμπαράλι του άλλου».
«Δεν υπάρχει η έννοια "λαϊκό δικαστήριο", γιατί αυτό θα σήμαινε πως βγαίνει και ο κατηγορούμενος και λέει κάτι»Επίσης, ο Δ. Αποστόλου αναφέρθηκε και στο θρυλικό σίριαλ «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή» αλλά και στη σύνδεσή του με τις καταγγελίες στον χώρο του θεάματος.
Ο σεναριογράφος ανέφερε πως η συγκεκριμένη σειρά έθετε το σοβαρό ζήτημα της αυτοδικίας και αν θα έπρεπε οι τέσσερις αυτές κακοποιημένες γυναίκες να σκοτώσουν τον βιαστή τους, ενώ δεν δίστασε να πάρει θέση και να εκφράσει τη δική του άποψη επί του θέματος.
Είπε χαρακτηριστικά: «Είμαι υπέρ της αυτοδικίας, όχι όμως με τον τρόπο που έχει γίνει τώρα, που ζητάνε ευνουχισμούς, λιθοβολισμούς, στραγγαλισμούς κ.λπ. Δεν υπάρχει η έννοια "λαϊκό δικαστήριο", γιατί αυτό θα σήμαινε πως βγαίνει και ο κατηγορούμενος και λέει κάτι. Εδώ συζητάμε χωρίς αποδείξεις, χωρίς τίποτα, να τον σκοτώσουμε. Αλλά δεν πρέπει να παρακάμψουμε και αυτόν τον διάολο τον νόμο που έχουμε βάλει για να διαχειριζόμαστε τις σχέσεις μας. Είμαι υπέρ τού να απολογείται ο κατηγορούμενος, μη γίνουμε ζούγκλα [...] Το θυμικό είναι υπέρ της αυτοδικίας, το λογικό λέει άλλα, θα επικρατήσει το λογικό, σαφέστατα. Αν κάποιος μου πειράξει τα παιδιά μου, τον έχω φάει στο γόνατο. Αυτό είναι η παρόρμηση. Δεν λέω όμως ότι είναι σωστό, αλλά κανείς δεν μου έχει δώσει στην ταυτότητα "Δημήτρης Αποστόλου: τελειότητα"» ανέφερε μεταξύ άλλων.
«Εμείς, κάθε φορά που μας πιέζει κάτι ψυχολογικά, το κάνουμε δουλειά ή θεατρικό ή σειρά»Στη συνέχεια είπε: «Εμείς (σ.σ. με τον Αλ. Ρήγα), κάθε φορά που μας πιέζει κάτι ψυχολογικά, το κάνουμε δουλειά ή θεατρικό ή σειρά. Σαν να κάνουμε επιδοτούμενη ψυχανάλυση. Όταν είχαμε τη θανατοφοβία, μας προέκυψε το "Μπαμπά μην ξαναπεθάνεις Παρασκευή", όταν μας είχε πιάσει το μεταφυσικό μας, είχε βγει το "Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας", στους χωρισμούς το "Χωρίζουμε λέμε". Πάντα φέρνουμε τα βιώματά μας εδώ. Η "Τούρτα της μαμάς" προέκυψε επειδή τότε μου έλειπε πολύ η οικογένειά μου και ουσιαστικά η σειρά αυτή είναι μια προβολή της οικογένειας που θα ήθελα να έχω».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα:ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ- Ανθή Σαλαγκούδη: «Δεν είχα δει ποτέ Survivor στη ζωή μου- Είχα ζητήσει να αποχωρήσω»
- «Ο Άνθρωπος του Θεού»: Δείτε το τρέιλερ της ταινίας
- «MasterChef»: Τι είπε ο Πάνος Ιωαννίδης για τα ζευγάρια και τις κόντρες του διαγωνισμού;