Χωμενίδης κατά Καφετζόπουλου: «Δεν είμαι το σαμάρι κανενός»

Χωμενίδης Καφετζόπουλος

Ένας νέος «πόλεμος» προέκυψε με φόντο τις τοποθετήσεις για τις καταγγελίες περί σεξουαλικής παρενόχλησης, καθώς ο Χρήστος Χωμενίδης απάντησε στην ανάρτηση του Αντώνη Καφετζόπουλου

Ο γνωστός συγγραφέας Χρήστος Χωμενίδης έδωσε τη δική του απάντηση στα λεγόμενα του Αντώνη Καφετζόπουλου για τη στάση του πρώτου.

Πιο αναλυτικά, ο κ. Χωμενίδης δήλωσε:

«Η παντελώς ανοίκεια και κατάφωρα άδικη επίθεση του Αντώνη Καφετζόπουλου εναντίον μου (και εναντίον του Κώστα Γεωργουσόπουλου, ο οποίος δεν είναι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να του απαντήσει) επιβεβαιώνει το ήδη γνωστό. Και θλιβερό.

Ότι σε εποχές κρίσης, ακόμα και άνθρωποι νουνεχείς και καλοπροαίρετοι –τέτοιον θεωρώ τον Καφετζόπουλο– χάνουν το μέτρο. Σε αναζήτηση ενόχων, διαστρεβλώνουν τις απόψεις σου ή και σου βάζουν στο στόμα φράσεις που δεν είπες –δεν διανοήθηκες να πεις– ποτέ.

Το να αποδίδεις δόλιες προθέσεις σε εκείνους που δεν κρύφτηκαν, που δεν σφύριξαν αδιάφορα, που ανέλαβαν παλαιότερα και θα αναλάβουν ξανά, εάν χρειαστεί, το κόστος αντιδημοφιλών θέσεων είναι αστείο. Το να τους χαρακτηρίζεις “πλυντήρια” είναι ιταμό.

Συνηθίζεται, καθότι βολικό, να χτυπάει κανείς, αντί για το γαϊδούρι, το σαμάρι. Εγώ όμως δεν πρόκειται να γίνω το σαμάρι κανενός».

Post χωμενίδη κατά καφετζόπουλου

Υπενθυμίζεται πως ο ηθοποιός είχε δημοσιεύσει μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, στο οποίο «κάρφωνε» τον συγγραφέα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Αντώνης Καφετζόπουλος έγραψε:
«Το πλυντήριο ξαναχτυπά με δύναμη
Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται
Ο Γεωργουσόπουλος αναπολεί τις ρομαντικές εποχές που οι μπουλουκτσήδες πέρναγαν από το λεπίδι της ταπείνωσης τους ψάρακλες ηθοποιούς, τις ωραίες εποχές που ο βιασμός δεν ήταν και κάτι ακατονόμαστο δα…
Ο Χρήστος Α. Χωμενίδης ανησυχεί τώρα μήπως –άξαφνα– γίνουμε ζούγκλα επειδή κάποιοι καταγγέλλουν τις ύβρεις που διέπραξαν ταλαντούχοι [και μη ταλαντούχοι]. Συγχέει το κουτσομπολιό με την αδικοπραξία. Θα έλεγα ότι πλανάται πλάνην οικτράν αν δεν γνώριζα ότι τόσο [δα] νιονιό το διαθέτει.
Οι πάνω όροφοι των καναλιών επιχειρούν έφοδο για να καταλάβουν το χώρο που κάλυπταν μέχρι προχτές τα υπόγεια [τους] της φτηνής ψυχαγωγίας. [Σε κάποιες περιπτώσεις με αξιοθαύμαστη ανθρωπιά, τα υπόγεια]
Μη φοβάστε, μιλάτε
Μιλάτε εκεί που νομίζετε ότι θα βρείτε ανοιχτά αυτιά και ψυχική υποστήριξη
Μιλάτε στα μέσα που σας είναι διαθέσιμα
Μιλάτε τώρα ή αύριο ή όποτε νομίσετε ότι μπορείτε και αντέχετε να μιλήσετε
Μιλάτε στα σωματεία σας και τις ενώσεις σας, ξυπνήστε τους [το ΣΕΗ φαίνεται σα να βγήκε επιτέλους από το λήθαργο δεκαετιών].
Θα υπάρξει και θόρυβος και κακοφωνία και σαχλαμάρες και κουτσομπολιό και άσχημες στιγμές
Θα υπάρξει και η γάγγραινα της πολιτικής εκμετάλλευσης, η ασχήμια της κατάποσης της καμήλου όταν θίγεται κάποιος “δικός μας”
Τίποτα δεν είναι πιο άσχημο από αυτά που σε κάποιες περιπτώσεις έγιναν σε βάρος ανθρώπων που ήταν ευάλωτοι
Τίποτα δεν συγχωρεί και τίποτα δε σβήνει την ασχήμια αυτών που πολιτεύτηκαν με την ψευδαίσθηση ότι είχαν Το Προνόμιο και την Αυταπάτη ότι ο κόσμος τους ανήκει μαζί με όποιο ανθρώπινο ή άλλο ον έτυχε να βρεθεί στο δρόμο τους
Ο νόμος είναι νόμος και η κοινωνία είναι κοινωνία. Ο πρώτος υπάρχει για να παρακολουθεί και να ρυθμίζει τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της δεύτερης.
Η παραγραφή είναι δίκαιο μέτρο αλλά υπάρχει η ηθική απαξίωση που επιφυλάσσει η κοινωνία σε αυτούς που από τύχη ή χειρισμό ή το φόβο των θυμάτων γλύτωσαν την τιμωρία.