Τα mail της ιστοσελίδας μας πλημμύρισαν από καταγγελίες αγανακτισμένων πολιτών, από άκρη σε άκρη της Αττικής αλλά και έξω από τη μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας. Είναι τέτοιες και τόσες οι καταγγελίες των πολιτών, που αξιώνουν σοβαρές και βάσιμες απαντήσεις.
«Καλησπέρα! Και σε μας, στην περιοχή Καλλιθέας, ξαφνικά σταμάτησε να έρχεται ο λογαριασμός της ΔΕΗ... Ενώ στους υπόλοιπους στην πολυκατοικία έρχεται κανονικά, σε εμάς ούτε φάκελος... Αναγκάζομαι να βάζω τον 86χρόνο πατέρα μου, στου οποίου το όνομα είναι το ρολόι αλλά μένω εγώ στο σπίτι μαζί με την οικογένειά μου, να παίρνει τηλέφωνο στην ΔΕΗ για να του λένε τον λογαριασμό για να μπαίνω να τον πληρώνω, διότι φοβάμαι ότι ξαφνικά θα έρθει υπέρογκο ποσό... Δεν ξέρω γιατί ξαφνικά σταμάτησε να έρχεται ο λογαριασμός» μας λέει χαρακτηριστικά φίλος αναγνώστης από την Καλλιθέα.
«Μου έχει συμβεί κι εμένα αυτό που εύστοχα περιγράφετε» ξεσπά η κ. Ελένη από την περιοχή του Κορυδαλλού, προσθέτοντας ότι «σκέφτομαι να τα βροντήξω με τη ΔΕΗ και να απευθυνθώ σε πάροχο. Επιτέλους, κάποιος έπρεπε να τα γράψει».
Η 90χρονη κυρία Τασία από τα Πατήσια είναι μια ηλικιωμένη, σεβάσμια συμπολίτης μας, που –όπως λέει– έχει σπάσει τα τηλέφωνα κι έχει λιώσει σόλες στον ποδαρόδρομο, ως μη όφειλε στην ηλικία της, από τη στιγμή που κατάλαβε ότι η μη λήψη λογαριασμών της ΔΕΗ για μεγάλο χρονικό διάστημα ακολουθούνταν από υπέρογκα αθροίσματα χρέους προς την εταιρεία. Και υπάρχουν και οι τηλεφωνικές οχλήσεις με περιεχόμενο την… απειλή διακοπής της ηλεκτροδότησης, αν το υπέρογκο ποσό δεν τακτοποιούνταν «εντός τριών ημερών». Έτσι φαίνεται ότι «τιμούν» τα «τιμημένα γηρατειά» τα golden boys της νεοφιλελεύθερης σχολής του Κωστή Χατζηδάκη και του Κώστα Σκρέκα.
Αλλά και η Μαριάνθη Χρ. από τη Γλυφάδα μάς λέει: «Πληρώσαμε δύο φορές τον τελευταίο χρόνο υπέρογκα ποσά, δυσανάλογα με την κατανάλωση που κάναμε στη ΔΕΗ και με την απειλή της διακοπής, επειδή δεν λάβαμε λογαριασμούς στην ώρα τους. Κι όταν απευθυνθήκαμε στη ΔΕΗ, μας είπαν πως "δεν βλέπουν πρόβλημα" στην καρτέλα μας».
Τα παραπάνω είναι μονάχα ένα μικρό δείγμα από εκατοντάδες καταγγελίες… Και το κουβάρι μόλις άρχισε να ξετυλίγεται… Ήδη οι πρώτες πολιτικές αντιδράσεις έχουν καταγραφεί και θα συμπεριληφθούν στο αυριανό ρεπορτάζ για τη ΔΕΗ.
Οι καταναλωτές και οι εταιρείες
ΔΕΗ | 5.694.627 |
PROTERGIA | 181.232 |
ELPEDISON | 171.143 |
ΗΡΩΝ | 140.812 |
WATT & VOLT | 127.364 |
«Το φαινόμενο των καθυστερημένων λογαριασμών στους καταναλωτές και τα υψηλά ποσά που καλούνται να πληρώσουν μαζεμένα είναι γνωστό, το έχουμε επισημάνει και οφείλεται στις ελλείψεις προσωπικού που έχει η ΔΕΗ» λέει στο news2u.gr το μέλος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ Κώστας Μανιάτης.
Για γνωστά προβλήματα, για τα οποία έχουν ήδη ενημερώσει και γνωστοποιήσει με ανακοινώσεις τους, κάνουν λόγο οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. Σύμφωνα με τη ΓΕΝΟΠ, και το ζήτημα των αργοπορημένων αποστολών λογαριασμών στους καταναλωτές και το συσσωρευμένο υπέρογκο ποσό που καλούνται να πληρώσουν εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο απαξίωσης της εταιρείας ηλεκτρισμού, προκειμένου να «χαριστεί» στους ιδιώτες.
Κατ’ αρχάς, η ευθύνη της μέτρησης των ρολογιών έχει ανατεθεί εδώ και χρόνια στους εργολάβους. «Η ανάθεση του έργου έχει γίνει σε ιδιώτες εδώ και καιρό. Εννοείται ότι αντιδράσαμε και κινητοποιηθήκαμε, όμως τα σχέδια προχώρησαν. Όλα αυτά εντάσσονται στο σχέδιο απαξίωσης της εταιρείας» καταλήγει ο κ. Μανιάτης. Και με αυτόν τον τρόπο μεγαλώνει η δυσαρέσκεια των καταναλωτών προς την εταιρεία και ο ένας μετά τον άλλον καταφεύγουν στη «θερμή» αγκαλιά των ιδιωτών παρόχων ηλεκτρικού ρεύματος.
*Το ρεπορτάζ συνεχίζεται, καθώς λαμβάνουμε συνεχώς σωρεία καταγγελιών. Στείλτε μας την περιπέτειά σας στο [email protected]