Βαριά κουβέντα η αποτυχία. Κι ακόμη πιο βαριά συνθήκη, η παραδοχή της, ως πραγματικότητα. Και σε περιβάλλον σαν κι αυτό που βιώνουμε, ίσως ακόμη και αυτή καθ’ αυτή η παραδοχή δεν είναι αρκετή.
Του Γιάννη Βασιλακόπουλου
Αλλά επειδή, όπως λέει ένα σοφό ρητό «στις δημοκρατίες μόνον όταν η αλήθεια είναι ελεύθερη, η ελευθερία είναι αληθινή», ακριβώς επειδή βρισκόμαστε σε συνθήκες πολέμου με τη φονική πανδημία, απαγορεύεται να χαϊδεύονται τα αυτιά των αρμοδίων.
Παρακολουθούμε, για παράδειγμα, εδώ και μέρες την παρωδία της τηλεκπαίδευσης. Και δεν μπορεί παρά να εξοργίζει το πόσο ανέτοιμη υπήρξε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, μπρος στην ανάγκη που προέκυψε – και για να μην κοροϊδευόμαστε όλοι ήξεραν ότι θα προκύψει .
Η κυρία υπουργός ως εξωγήινη που προσγειώθηκε τυχαία στην Ελλάδα τοποθετείται σαν να «πηγαίνουν όλα καλά», ενώ δεν είναι ανάγκη να θέλει κάποιος να κάνει στείρα αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, για να τη θεωρήσει απολύτως υπεύθυνη για το μπάχαλο.
Γιατί; Διότι την ώρα που οι εμπλεκόμενοι με τις υγειονομικές αρχές της χώρας δίνουν την ψυχή τους στη μάχη με τον κορονοϊό, η δουλειά του υπουργείου της ήταν μονάχα μια:
Να προετοιμάσει το πλαίσιο στα ζητήματα της αρμοδιότητας της για να αντιμετωπίσει μια κατάσταση εδώ και μήνες δεδομένη – αν κάποιος άκουγε τους ειδικούς. Αυτό μονάχα.
Η κ. Νίκη Κεραμέως απέτυχεΚαι τώρα βλέπουμε εικόνες μαθητών να συνωστίζονται- ναι, αυτή είναι η λέξη κόντρα στα υγειονομικά πρωτόκολλα – μέσα σε καφενεία (!) για να μην χάσουν την επαφή τους με το σχολείο- το πιο ιερό πεδίο της παιδικής ηλικίας.
Γιατί το αρμόδιο υπουργείο δεν φρόντισε να φτιάξει την υποδομή αυτής της νέας, πρωτόγνωρης και δύσκολης πραγματικότητα. Ούτε ίχνος παραδοχής ή ευθιξίας δεν είδαμε από την κ. Κεραμέως, από αυτήν που θα μπορούσε να την οδηγήσει ακόμη και σε παραίτηση.
Αντίθετα βλέπουμε την τηλεκπαίδευση να λαμβάνει χώρα σε καφενεία – κι αφού τις πρώτες μέρες «δεν λειτούργησε». Και την κυρία Κεραμέως … πρόθυμη… τηλε – υπουργό να προσπαθεί όποτε δίνεται η ευκαιρία, να κάνει το … άσπρο – μαύρο.
Και εντωμεταξύ να έχει ήδη υπογράψει τη θητεία της, ως την εποχή της πλήρους απαξίωσης του σχολείου και της λειτουργίας της εκπαίδευσης…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ- Τηλε-εκπαίδευση: Τι συμβαίνει στα Πανεπιστήμια της Ευρώπης
- Τεχνικά προβλήματα στην πρώτη μέρα τηλεκπαίδευσης
- Τσίπρας για τηλεκπαίδευση: «Η κυβέρνηση συνεχίζει να αυτογελοιοποιείται»