Πόσο τσιμπάνε οι «Μέλισσες» την Καγιά και το «GNTM»; Η τηλεθέαση και οι... άλλοι

«Οδοστρωτήρας» το GNTM ή το «τσίμπησαν» -και αυτό- οι «Μέλισσες»; Το βέβαιο είναι πως Δευτερότριτα ο κόσμος μένει μέσα και η τηλεθέαση χτυπάει τιλτ. 

Ας δούμε, αναλυτικά, τις δύο κόντρες στο prime time του Star και αντίστοιχα του AN1.

Tα επίδοξα μοντέλα και επαγγελματίες μοντέλα κρατάνε μια σταθερά ανοδική πορεία, πλην όμως oι «Άγριες Μέλισσες», το σίριαλ του καναλιού του Αμαρουσίου που έχει κερδίσει απ' την πρώτη στιγμή τον Έλληνα τηλεθεατή, κοντράρουν ευθέως τη Βίκυ Καγιά και το τιμ της.

Το GNTM ξεκίνησε με σαραντάρια μέσο όρο, με τις «Μέλισσες» να αγγίζουν το 30 και κάτι της τηλεθέασης. Η ειδοποιός διαφορά είναι πως όταν ξεκινά το σίριαλ, τα ποσοστά τηλεθέασης του GNTM πέφτουν, ενώ στο φινάλε, που ανακοινώνεται η αποχωρήσασα της κάθε εκπομπής πάλι ανεβαίνουν.

Ρηξικέλευθο πρότζεκτ οι Μέλισσες όμως και τα ποσοστά εναλλάσσονται. Το GNTM χθες, με την αποχώρηση της καλλονής Εμμανουέλας, χτύπησε πάλι σαραντάρια.

Το GNTM, οι «Μέλισσες» και οι άλλοι

Συγκεκριμένα, σημείωσε τηλεθέαση 34,3% στα νεανικά κοινά, τις ηλικίες δηλαδή 18-54. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen (τα μη-καθαρά ποσοστά όπως ονομάζονται, που κυκλοφορούν νωρίς το πρωί της επομένης) το GNTM άγγιξε ανά τέταρτο τηλεθέαση 42,5%.

Την ίδια ώρα ο ανταγωνισμός κινούνταν ως και 20 μονάδες πίσω από το GNTM στους πίνακες τηλεθέασης. Η κωμική σειρά «Αν Ήμουν Πλούσιος» στον ΑΝΤ1 περιορίστηκε στο 11,4%, ενώ και το σίριαλ «Πέτα τη Φριτέζα» που ακολούθησε συμπιέστηκε, γράφοντας 15,6%.

Στον ALPHA, η οικογενειακή κωμωδία «Σπίτι Είναι...» σημείωσε τηλεθέαση 10,4% και το νέο επεισόδιο της δραματικής σειράς «Έρωτας Μετά», 9,8%. Τέλος, το διπλό επεισόδιο της σειράς «8 Λέξεις» στον ΣΚΑΪ κατέγραψε τηλεθέαση 12%.

  • Στις 22.45, ξεκίνησαν στον ΑΝΤ1 οι «Άγριες Μέλισσες», που άρχισαν να αποσπούν μερίδιο τηλεθέασης από το GNTM. Ωστόσο, το ριάλιτι του STAR κρατήθηκε στην πρώτη θέση στο νεανικό κοινό και μάλιστα με ποσοστά άνω του 30% σχεδόν σε όλη τη διάρκεια, ταυτόχρονης μετάδοσης με τις «Άγριες Μέλισσες». Η σειρά του ΑΝΤ1 σημείωσε μέσο όρο31% και ξεπέρασε σε τηλεθέαση το GNTM στις 23.00, όταν και η τηλεθέαση ανά τέταρτο, εκτοξεύτηκε στο 36,6% (εκείνη την ώρα το GNTM σημείωνε 24,5%).
  • Έχει αξία να προσθέσουμε πως η σειρά του ΑΝΤ1 εμφανίζει αντίστοιχα υψηλά ποσοστά και στο γενικό σύνολο, την τηλεθέαση δηλαδή που καταγράφεται επί όλων των ανοικτών δεκτών ανεξαρτήτως ηλικίας (εχτές σημείωσε 33,2% την ώρα που στο σύνολο το GNTM βρέθηκε στο 24,1%). Κάτι τέτοιο παρατηρείται σχεδόν καθημερινά και για τη σειρά του «Ανδρέα Γεωργίου», που μπορεί σε ηλικίες μεταξύ 18-54 να υπολείπεται του ανταγωνισμού, όμως στο γενικό σύνολο καταγράφει τηλεθέαση που αγγίζει το 20%.

Ρεζουμέ: Τα δύο προγράμματα εναλλάσσονται στις προτιμήσεις των τηλεθεατών. Κάποιες φορές οι «Μέλισσες» ξεπερνούν τα μοντέλα, την Καγιά και το τιμ της, σε άλλες τρώνε τη σκόνη τους. Όπως θα έλεγε και η Λόλα Νταϊφά, η «σιδηρά κυρία» των δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα: «Σε όποιους δεν αρέσει η τηλεόραση, ας κοιτάξουν την κοινωνία μας. Είναι ο καθρέφτης της».

Και ο καθρέφτης φέτος «ψηφίζει» σίριαλ και μοντέλα. All the way γιατί, μην το ξεχνάς, πάμε για Χριστούγεννα και ήδη έχει φανεί προς τα πού γέρνει η πλάστιγγα. Πάμε σιγά-σιγά και με το τέλος της χρονιάς, για φινάλε του πρώτου κύκλου της τηλεοπτικής σεζόν.