Αγροτουρισμός: Κοινή γραμμή πλεύσης Αγροξενία – Ε.Ο.Τ.

Κοινή η γραμμή πλεύσης της Προέδρου του Ε.Ο.Τ., Άντζελας Γκερέκου και της «ΑΓΡΟΞΕΝΙΑ» αναφορικά με τον τουρισμό υπαίθρου-αγροτουρισμό – «Να κινηθούμε ολοταχώς προς ένα νέο, αειφόρο μοντέλο στην οικονομία της φιλοξενίας»

Την Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση-συζήτηση μεταξύ της «Αγροξενία» –του μη κερδοσκοπικού φορέα για την ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ελλάδα – και της Προέδρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), Άντζελας Γκερέκου.

Σ' αυτήν την διαδικτυακή συνάντηση-συζήτηση αναδείχθηκαν σημαντικά ζητήματα γύρω από τον ελληνικό τουρισμό υπαίθρου-αγρουτουρισμό και τα πολυλειτουργικά αγροκτήματα.

Όσα είπε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της «Αγροξενία»

Ο Νίκος Φραντζεσκάκης, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της «Αγροξενία», αρχικά, υιοθέτησε ολοκληρωτικά την καίρια άποψη-παραίνεση της Προέδρου του Ε.Ο.Τ.: «Να κινηθούμε ολοταχώς προς ένα νέο, αειφόρο μοντέλο στην οικονομία της φιλοξενίας».

Και στη συνέχεια, προχώρησε με μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού υπαίθρου-αγροτουρισμού από το 2014 –που ψηφίστηκε το θεσμικό πλαίσιο– μέχρι και σήμερα. Ο κ. Φραντζεσκάκης, κατά τη διάρκεια αυτής της αναδρομής δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα προβλήματα που εντοπίζονται από τη θέσπιση του πλαισίου για το σύνολο των επιχειρήσεων του κλάδου.

Επιπλέον, τόνισε την επιτακτική ανάγκη σύστασης και λειτουργίας Παρατηρητηρίου Τουρισμού Υπαίθρου-Αγροτουρισμού, βασικοί βασικοί άξονες δράσεις του οποίου θα είναι, μεταξύ άλλων, η καταγραφή και χαρτογράφηση των επιχειρήσεων του τουρισμού υπαίθρου που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Επισημαίνοντας παράλληλα, τις αλλαγές που είναι αναγκαίο να υπάρξουν στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον κλάδο.

Φυσικά, ο κ. Φραντζεσκάκης, στη συνέχεια αναφέρθηκε και στις δράσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν από τους εμπλεκόμενους με τον τομέα φορείς αλλά και από την «Αγροξενία» για τη ευρύτατη διάχυση των δράσεων του ελληνικού αγροτουρισμού και τη διάχυσή τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Μάλιστα, ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της «Αγροξενία», ζήτησε την ουσιαστική στήριξη του Ε.Ο.Τ. για τις νέες βάσεις ανάπτυξης του τουρισμού υπαίθρου της χώρας μας και τον καταλυτικό ρόλο του Οργανισμού στην προβολή του.

Συγκεκριμένα τόνισε τα εξής:

  • τη δημιουργία εντύπου προωθητικού υλικού από την πλευρά του Ε.Ο.Τ.
  • τη συμμετοχή της «Αγροξενία» στα εκθεσιακά περίπτερα του Ε.Ο.Τ σε Ελλάδα και εξωτερικό
  • την παραχώρηση της αιγίδας στις επικείμενες περιφερειακές εκδηλώσεις που η «Αγροξενία» σχεδιάζει να πραγματοποιήσει για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού υπαίθρου εντός και εκτός συνόρων
Απόλυτη η στήριξη της Γκερέκου στην προσπάθεια και στο έργο της «Αγροξενία»

H Πρόεδρος του Ε.Ο.Τ. με τη σειρά της, θέλησε να δηλώσει την στήριξη της σ' αυτήν την προσπάθεια, αλλά και το συνολικό πολυσχιδές έργο της «Αγροξενία». Επιπλέον, πέρα από τα ίδια. η στήριξη αυτή από την κυρία Α. Γκερέκου, θα μετουσιωθεί σε πράξεις, καθώς σημείωσε πως το αμέσως επόμενο διάστημα, για γίνει η παραχώρηση της αιγίδας του Ε.Ο.Τ. στις επερχόμενες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσει ο Φορέας του τουρισμού υπαίθρου.

Και αυτό, γιατί όπως εξήγησε η ίδια, η συμβολή του τουρισμού υπαίθρου στον μετασχηματισμό της ελληνικής τουριστικής οικονομίας σε μια νέα και αειφόρα κατεύθυνση είναι ιδιαίτερα καίρια.

Στη συνέχεια, απαντώντας σε ζητήματα-ερωτήματα της «Αγροξενία», αναφέρθηκε, στο πλαίσιο της νέας διεθνούς καμπάνιας της χώρας για το 2021 «Αll you want is Greece» και του ταχύτατου ψηφιακού μετασχηματισμού, που πραγματοποιείται, αυτή τη στιγμή, σε όλα τα επικοινωνιακά μέσα του Ε.Ο.Τ.

Η ίδια, δεν παρέλειψε να επισημάνει μάλιστα:

  • τον σχεδιασμό θεματικής mini campaign, με έμφαση στον τουρισμό υπαίθρου
  • τις ενέργειες προβολής γραφείων εξωτερικού του Ε.Ο.Τ. σε αυτή τη κατεύθυνση
  • τη δυνατότητα περαιτέρω προβολής του τουρισμού υπαίθρου, μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας του Ε.Ο.Τ. (Visit Greece, Visit Greece App)

Παράλληλα, η Άντζελα Γκερέκου, τόνισε πως «η Ελλάδα ως χώρα της αληθινής ευζωίας, με την έννοια του μέτρου και της ισορροπίας, αποτελεί την ουσία του brand Greece. Και αυτή την ουσία, οι άνθρωποι του αγροτουρισμού έχουν ένα μοναδικό τρόπο να την προσφέρουν, απλόχερα, στον επισκέπτη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Τέλος, η Πρόεδρος του Ε.Ο.Τ. έκλεισε κάνοντας ειδική μνεία στην σπουδαιότητα πρωτοβουλιών σαν και αυτή της «Αγροξενία» σε ό,τι έχει να κάνει με την την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWS2U ΣΤΟ INSTAGRAM