«Το Πάτρα – Πύργος θα είχε σήμερα ολοκληρωθεί, εάν δεν είχε αποφασίσει η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ να σπάσει το έργο σε οκτώ κομμάτια, για να εξυπηρετήσει τον τότε αγαπημένο της εργολάβο κ. Καλογρίτσα», ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 FM.
Ο κ. Καραμανλής σχολίασε ότι «μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί ο χθεσινός ισχυρισμός του κ. Τσίπρα ότι δήθεν είχε ξεκινήσει το έργο και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το σταμάτησε».
«Το Πάτρα – Πύργος είχε δημοπρατηθεί ενιαίο το 2014 από την Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου και σήμερα θα είχε ολοκληρωθεί κι οι πολίτες θα χρησιμοποιούσαν έναν σύγχρονο ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ πίστευε ότι βόλευε το σπάσιμο του έργου σε οκτώ κομμάτια τον τότε αγαπημένο του εργολάβο, που ήθελαν να φτιάξει κανάλι»
«Τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί είναι και επίκαιρο το θέμα με αυτά που συμβαίνουν στη Βουλή αυτές τις ημέρες. Ο ΣΥΡΙΖΑ πίστευε ότι βόλευε το σπάσιμο του έργου σε οκτώ κομμάτια τον τότε αγαπημένο του εργολάβο, που ήθελαν να φτιάξει κανάλι», σημείωσε ο κ. Καραμανλής. Επισήμανε ότι το αποτέλεσμα ήταν πως το έργο έμπλεξε με κίνδυνο να μην έχει χρηματοδότηση και δεν θα γινόταν ποτέ πραγματικότητα.
«Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έλυσε τα προβλήματα που δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έλυσε τα προβλήματα που δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ.
- Πρώτον, βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια.
- Δεύτερον, δουλέψαμε συστηματικά και τελικά πετύχαμε την αλλαγή στάσης της Κομισιόν για τη δυνατότητα χρηματοδότησής του πέραν του 2023.
- Τρίτον, το εντάξαμε στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
- Τέταρτον, με εξίσου συστηματική προσπάθεια, πήραμε το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς της Κομισιόν για την ένταξη του έργου στην παραχώρηση», ανέφερε.
«Τώρα είμαστε στο τελικό στάδιο»
Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι: «Τώρα είμαστε στο τελικό στάδιο», καθώς αναμένεται το οριστικό ΟΚ και από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού. Επισήμανε ότι το θέμα συζητήθηκε και με την αντιπρόεδρο της Κομισιόν Μαργκρέτε Βεστάγκερ και πως ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχει βάλει σε απόλυτη προτεραιότητα το έργο αυτό.
«Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια κάναμε όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 4,5 χρόνια», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
«Οι μπουλντόζες δεν είχαν μπει ποτέ»
Απάντησε δε στον κ. Τσίπρα, τονίζοντας ότι μπουλντόζες δεν είχαν μπει ποτέ και δεν υπήρξε καμία πρόοδος εργασιών στο Πάτρα – Πύργος και εξήγησε ότι δε θα ολοκληρωνόταν ποτέ το έργο, γιατί ο κ. Καλογρίτσας είχε κηρυχθεί έκπτωτος στις τέσσερις εργολαβίες, που είχε πάρει.