Για τις καταγγελίες περί εμβολιασμού κυβερνητικών αλλά και τις συγκοινωνίες τοποθετήθηκε ο υπουργός Υποδομών
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ υπερασπίστηκε την αντιμετώπιση της πανδημίας από την κυβέρνηση και ζήτησε «λιγότερη μιζέρια και να μη κάνει σπέκουλα με τους νεκρούς η αξιωματική αντιπολίτευση».
Του Μάκη ΘεοδώσηΓια το εμβόλιο είπε πως «είναι η αρχή του τέλους και είδαμε όλη την πολιτική ηγεσία συμβολικά να εμβολιάζεται. Δεν καταλαβαίνω τη μιζέρια του ΣΥΡΙΖΑ. Και τα εμβόλια ήρθαν, αφήνουμε τη μιζέρια πίσω».
Για τις καταγγελίες πως δόθηκε προτεραιότητα σε 126 κυβερνητικούς αξιωματούχους τόνισε πως «το σημαντικό είναι η αρχή του τέλους της πανδημίας και όχι ένας μικρός αριθμός αξιωματούχων που εμβολιάστηκε».
«Η επιδημιολογική εικόνα βελτιώνεται, είναι εθνικά επιζήμιο και να μην κάνουμε σπέκουλα θανάτων», τόνισε μεταξύ άλλων.
Υπήρξαν πάντως σέλφι αξιωματούχων μετά τον εμβολιασμό τους. «Ήταν υπερβολή και το Μαξίμου ενοχλήθηκε και με εντολή θα σταματήσει», με βάση αποκλειστικές πληροφορίες από κυβερνητικό παράγοντα.
Για τις συγκοινωνίες ανέφερε πως «διαθέτουμε 1.270 λεωφορεία και τρόλεϊ στους δρόμους, πάνω από 50% αύξηση στην Αθήνα και 90% στη Θεσσαλονίκη. Ο στόχος μας είναι μαζί με τα 300 λεωφορεία από λίζινγκ να φτάσουμε στα 1.500 οχήματα. Μέρα με τη μέρα βελτιώνονται οι συγκοινωνίες», υπογράμμισε ο υπουργός.
«Για τη χιλιομετρική χρέωση διοδίων εφαρμόζουμε τη διαλειτουργικότητα των σταθμών, τη διέλευση με ένα pass, γεγονός που λειτουργεί στην Ολυμπία Οδό», ανέφερε ο κ. Καραμανλής. Επίσης αποκάλυψε πως η συμβατική υποχρέωση των εταιρειών για τη διασύνδεση των σταθμών διοδίων ήταν από το 2014 και γίνεται πράξη έπειτα από επτά χρόνια.
Projects υποδομών και μεταφορώνΟ υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι η χώρα μας έχει μια πολύ μεγάλη ευκαιρία μέσα στην κρίση αυτή, αφού θα διαχειριστεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ περίπου 70 δισ. ευρώ, ενώ τόνισε ότι πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξουν τα πολύ μεγάλα projects υποδομών και μεταφορών αλλά και έργα όπως είναι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και του Μετρό της Αθήνας, το βόρειο τμήμα του Ε65 και μια σειρά από στοχευμένες παρεμβάσεις:
Πρώτον, για την οδική ασφάλεια, όπου εντός του μήνα υπογράφεται η δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕΠ για έργα οδικής ασφάλειας σε πάνω από 7.000 επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα.
Δεύτερον ‒και αυτό, όπως επισήμανε, καθίσταται επίκαιρο λόγω κλιματικής αλλαγής και καθώς ο Ιανός «επισκέπτεται» τη χώρα‒, για την αντιπλημμυρική προστασία. Επίσης, εντός του μήνα ξεκινά το πρόγραμμα για την υλοποίηση επειγόντων αντιπλημμυρικών έργων κοντά στους αυτοκινητόδρομους. Παράλληλα, υλοποιείται ένα πρόγραμμα 10 έργων, επίσης με τη χρηματοδότηση της ΕΤΕΠ. Και τα δύο αυτά προγράμματα έχουν συνολικό ύψος 750 εκατ. ευρώ, όπως ανέφερε ο κ. Καραμανλής.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην Πατρών - Πύργου, τον ΒΟΑΚ, τον Ε65 και στο Μετρό Θεσσαλονίκης, που θα είναι στις ράγες το 2023.
«Κάποτε πρέπει ορισμένα ζητήματα τεχνοκρατικά να αποπολιτικοποιηθούν και να συμφωνήσουν οι πολιτικές δυνάμεις στους βασικούς άξονες για τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία δεν είναι μπλε, κόκκινα ή πράσινα, αλλά ανήκουν σε όλους τους Έλληνες», κατέληξε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ- Μητσοτάκης: Τήρηση των μέτρων για να αποφύγουμε 3ο κύμα κορονοϊού
- Πέτσας: «Είναι σημαντικό να μην χάσει κανείς το ραντεβού του για το εμβόλιο»
- Κορονοϊός: Πώς αντιμετωπίζει η Ευρώπη το δεύτερο κύμα της πανδημίας