Συνέχεια στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών του δίνει ο δήμος Αθηναίων, μέσω του οποίου κάνει πιο πιο εύκολη την καθημερινότητα των δημοτών του, καθώς μειώνει δραστικά τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία μπροστά στα γκισέ.
Από σήμερα, ακόμη δέκα πράξεις που αφορούν έκδοση πιστοποιητικών και υποβολή αιτήσεων, μπορούν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά από τους δημότες της Αθήνας.
Συνολικά, 39 πιστοποιητικά και διαδικασίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά από τον δήμο Αθηναίων, υπερκαλύπτοντας τον αρχικό σχεδιασμό που προέβλεπε την ψηφιοποίηση δέκα πιστοποιητικών μέσα σε ένα χρόνο, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του.
Οι δέκα νέες υπηρεσίες που παρέχονται πλέον είναι οι εξής:
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία
- Πιστοποιητικό διπλοεγγεγραμμένου
- Χορήγηση βεβαίωσης δημοτικής ενημερότητας
- Χορήγηση κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
- Χορήγηση αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος λόγω απώλειας
- Δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου
- Αίτηση για νέα παροχή ρεύματος
- Αίτηση για επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
- Αίτηση τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός – οικιακός)
- Αίτηση εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2)
Τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με τον δήμο και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό - Πρακτορείο Ειδήσεων, περισσότεροι από 40.000 πολίτες και επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και εξυπηρετηθεί από τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του (https://eservices.cityofathens.gr) χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τις αρμόδιες υπηρεσίες του.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε σχετικά ότι αξιοποιώντας την περίοδο της καραντίνας, «ο δήμος των Αθηναίων κέρδισε ένα μεγάλο στοίχημα με το χρόνο. Μέσα σε λίγες ημέρες καταφέραμε να δημιουργήσουμε υποδομές ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών. Υποδομές σύγχρονων προδιαγραφών που χρησιμοποιούν ήδη και άλλοι δήμοι της χώρας. Συνεχίζουμε αυτό που αρχίσαμε για να κερδίσουμε ολοκληρωτικά τη μεγάλη μάχη με τη γραφειοκρατία. Για να αλλάξουμε ριζικά τη σχέση του δήμου με τους πολίτες».