Ν.Υ.: To ιστορικό κοσμηματοπωλείο Τiffany's κάνει «λίφτινγκ» (pics)

«Λίφτινγκ» ολοταχώς. Σε φάση ανακατασκευής θα βρίσκεται για δύο χρόνια τo ιστορικό Tiffany’s και όπως είναι επόμενο τα, 24 καρατίων, κομμάτια του απομακρύνονται απ' τις ακριβοθώρητες προθήκες τους. Συγκεκριμένα, 114.179 αστρονομικής αξίας και λάμψης δημιουργίες του διάσημου οίκου φεύγουν από το ιστορικό κατάστημα της Νέας Υόρκης. 


Το νέο στρατηγείο της φίρμας -ιδιοκτησίαs Donals Trump βρίσκεται λίγα μέτρα παραδίπλα και αποτελεί αρχιτεκτονική πρόκληση. Εκεί όπου στεκόταν το απόλυτο fashion icon Audrey Hepburn, με την τιάρα στα μαλλιά και το μαύρο φόρεμα Givency τρώγοντας κρουασάν, καθιστώντας το κατάστημα τοπόσημο της Νέας Υόρκης. δη από το 1940, στο Τiffany’s επικράτησε τις τελευταίες μέρες μια κατάσταση αναβρασμού και καθαρόαιμου αστικού σουρεαλισμού.

Άνδρες της αστυνομίας είχαν περικυκλώσει το κτίριο στη, διασημότερη όλων, στο Big Apple, Πέμπτη Λεωφόρο και την μικρή απόσταση ως και την 6 East 57th street όπου θα λειτουργήσει ως και το τέλος του 2021 το νέο κεντρικό κατάστημα του οίκου Tiffany’s. Ο λόγος βεβαίως ότι στον ιστορικό της χώρο (flagship) θα γίνουν εργασίες ανακατασκευής. Το νέο κτίριο ανήκει στον Trump Organization και βρίσκεται πολύ κοντά στον Τrump Tower. Mάλιστα ο οίκος Tiffany's έχει διαμαρτυρηθεί στο παρελθόν ότι εξαιτίας των συγκεντρώσεων έξω από τον Trump Tower και της αυξημένης αστυνομικής παρουσίας είχαν πληγεί οι πωλήσεις της.

Η επιχείρηση μεταφοράς των 114.179 αντικειμένων υψηλής αξίας, έχει επιστρατεύσει 30 άνδρες ιδιωτικής ασφάλειας, εξειδικευμένο προσωπικό μεταφορών, ενώ 300 κάμερες μέσα στα δύο καταστήματα αλλά και στον δρόμο που τα ενώνει λειτουργούν σε 24ωρη βάση. Δαχτυλίδια με τις πολύτιμες και μυθοποιημένες πέτρες αξίας από 4.000 δολάρια ως 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων μεταφέρονται μαζί με άλλα κοσμήματα και αντικείμενα για το σπίτι. Mεταφέρονταν σε ειδικά καροτσάκια με διπλή κλειδαριά, τυλιγμένα ερμητικά με ένα ειδικό πλαστικό φιλμ.

Το νέο κατάστημα άρχισε να λειτουργεί τη Δευτέρα, με κυρίαρχο το ψυχρό γαλάζιο χρώμα του οίκου. Κυρίαρχο στοιχείο του κτιρίου όπου στεγαζόταν το μεγαλύτερο κατάστημα της Nike στη Νέα Υόρκη, είναι ένα αίθριο που ξεκινά από το ισόγειο και φτάνει ως την οροφή του κτιρίου, με ένα γαλάζιο (φυσικά) ασανσέρ. Ο χώρος έχει έντονες αναφορές αρτ ντεκό, διατηρώντας έναν χαρακτήρα παιγνιώδη. Τσιμέντο, ατσάλι, στοιχεία από νίκελ κυριαρχούν, μαζί με τα μοτίβα που έχουν ταυτιστεί με τον οίκο Tiffany’s, τα Flora, Fauna, Wheat Leaf.

 

Breakfast at Tiffany's

Στο άκουσμα της λέξης Tiffany’s η σκέψη μερικών πάει στην ταινία «Πρωινό στο Tiffany’s», η οποία βασίστηκε στη νουβέλα του Τρούμαν. Καπότε και έχει ως σημείο αναφοράς το κατάστημα κοσμημάτων και πολυτελών ειδών.

Στα λόγια της κινηματογραφικής Χόλι Γκολάιτλι και κατά κόσμον Οντρεϊ Χέπμπορν βρίσκεται το γιατί το νεοϋορκέζικο κοσμηματοπωλείο ξεπέρασε τα στενά όρια της απλής διαφήμισης και έγινε θρύλος στο πέρασμα του χρόνου.

«Δεν μπορώ να βρω κανένα μέρος σε αυτόν τον κόσμο που να με κάνει να νιώθω όπως στο Tiffany’s...»

Ένα ντελικάτο φτωχοκόριτσο, που ζει σαν κυρία της καλής κοινωνίας, που ονειρεύεται τη μεγάλη ζωή έχει για παρηγοριά της το κοσμηματοπωλείο Tiffany & Co. Για εκείνη δεν είναι απλώς ένα πολυτελές κατάστημα. Είναι ο αέρας, το στιλ, η φινέτσα του και ό,τι συμβολίζει.

«Παίρνω ένα ταξί και πάω. Συνήθως, γύρω στις έξι το πρωί. Για μένα είναι νύχτα ακόμα...». Ντυμένη με βραδινή τουαλέτα, κοιτάζει τις βιτρίνες του Tiffany’s, τρώγοντας ένα σάντουιτς για πρωινό... Αυτό είναι το «Πρωινό στο Tiffany’s»!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWS2U ΣΤΟ INSTAGRAM