Δείτε τη νούμερο 1 άσκηση για κοιλιακούς

Μια γυμνασμένη, επίπεδη κοιλιά αποτελεί στόχο για την πλειοψηφία των ανθρώπων.

Ωστόσο, οι κοιλιακοί είναι από τους πλέον σημαντικούς μύες για το σώμα όχι μόνο για αισθητικούς λόγους ,αλλά και επειδή σταθεροποιούν τον κορμό και υποστηρίζουν τη σωστή λειτουργία της σπονδυλικής στήλης. Πέρα από τον ορθό κοιλιακό, όπου σχηματίζεται και το γνωστό six pack, υπάρχουν οι πρόσθιοι οδοντωτοί , οι έσω και έξω λοξοί, ο εγκάρσιος κοιλιακός καθώς και μια σειρά υποστηρικτικών συνδέσμων που ξεκινούν από ψηλά κάτω από το στήθος και καταλήγουν χαμηλά στη βουβωνική χώρα ακόμα και πίσω από τον κορμό στους ραχιαίους.

 

Οι ασκήσεις για κοιλιακούς λοιπόν δεν γίνονται τόσο για να πετύχεις την πολυπόθητη γράμμωση όσο για να ενδυναμώσεις όλους αυτούς τους μυς και συνδέσμους που διατηρούν τον πυρήνα του σώματός σου δυνατό και ανθεκτικό.

Η γράμμωση επιτυγχάνεται κυρίως μετά από μια “καθαρή” διατροφή χωρίς ζάχαρη, αλάτι, γαλακτοκομικά, αλκοόλ και περιορισμό πρόσληψης των υδατανθράκων στο ελάχιστο. Σίγουρα όμως η γυμναστική θα βοηθήσει να φτάσετε ένα βήμα  πιο γρήγορα στο στόχο σας αρκεί να κάνετε την κατάλληλη άσκηση.

Οι περισσότεροι προτιμούν να γυμνάζουν τους κοιλιακούς τους με άρσεις κορμού (sit ups) όμως έχει πλέον αποδειχθεί πως η συγκεκριμένη προπόνηση μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς στη σπονδυλική στήλη γι΄αυτό καλό είναι να την αποφύγετε. Η τάση που επικρατεί στο fitness αυτή την εποχή είναι πως η προπόνηση για κοιλιακούς πρέπει να αποτελείται από ασκήσεις που εκτελούνται σε όρθια θέση.

Παρ’ όλα αυτά η πιο δημοφιλής άσκηση που όλοι οι επαγγελματίες fitness συνιστούν ανεπιφύλακτα είναι η σανίδα με την οποία γυμνάζεται ταυτόχρονα το σύνολο των μυών και συνδέσμων της κοιλιακής χώρας και επιπλέον δεν υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού. Ακόμα πιο αποτελεσματική είναι η ανάποδη σανίδα (reverse plank), με την οποία γυμνάζονται παράλληλα με τους κοιλιακούς και οι ραχιαίοι μύες.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε πως να εκτελέσετε σωστά την ανάποδη σανίδα για ν’ αποκτήσετε καλογυμνασμένους  κοιλιακούς.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΛΕΟΥΣΗ: 

Facebook

Instagram

_______________________________________________________________________

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWS2U ΣΤΟ INSTAGRAM