AstraZeneca: Τέσσερις εκατ. δόσεις έως το τέλος του χρόνου

Σήμερα ανακοινώθηκε από τη βρετανική κυβέρνηση πως έχει ζητήσει από τη Ρυθμιστική Αρχή Προϊόντων Υγείας (MHRA) να εξετάσει το εμβόλιο της AstraZeneca, προκειμένου να διατεθεί άμεσα στην αγορά, ενώ η Pfizer με τη σειρά της δημιουργεί digital hub στη Θεσσαλονίκη, όπου οι επιστήμονες θα εργάζονται πάνω στη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η AstraZeneca θα διαθέσει 4 εκατ. δόσεις του εμβολίου της κατά του κορονοϊού έως το τέλος του Δεκεμβρίου και 40 εκατ. δόσεις πριν από το τέλος του Μαρτίου. Ο Βρετανός υπουργός Υγείας Ματ Χάνκοκ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ζητήσαμε επισήμως από τη Ρυθμιστική Αρχή να εξετάσει το εμβόλιο της Οξφόρδης και της AstraZeneca, να ελέγξει τα στοιχεία και να αποφανθεί αν τηρεί αυστηρούς κανόνες ασφαλείας».

Χθες, Πέμπτη, ο γενικός διευθυντής της AstraZeneca Πασκάλ Σοριό δήλωσε ότι πρόκειται να πραγματοποιηθεί μια επιπρόσθετη παγκόσμια κλινική δοκιμή για να καθορίσει την αποτελεσματικότητα του εμβολίου.

«Τώρα που βρήκαμε κάτι που φαίνεται να προσφέρει καλύτερη αποτελεσματικότητα, πρέπει να το επιβεβαιώσουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πασκάλ Σοριό.

Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στα εμβόλια

Πολλά εμβόλια οφείλουν την ταχεία έναρξή τους στην τεχνητή νοημοσύνη, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής του digital hub της φαρμακοβιομηχανίας Pfizer στη Θεσσαλονίκη, Νίκο Γκαριμπόλντι. Αυτή η άποψη τεκμηριώνεται, αν αναλογιστεί κανείς πως από τις αρχές Σεπτεμβρίου υπήρχαν 34 υποψήφια εμβόλια σε φάση κλινικών μελετών και άλλα 145 σε προκλινική φάση, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Ειδικότερα, ο κ. Γκαριμπόλντι δήλωσε πως στην αναζήτηση ενός εμβολίου (για τον Covid-19) η τεχνητή νοημοσύνη έχει κάνει περισσότερα από ποτέ. Και είναι μόνο μέρος μιας μεγαλύτερης σειράς υπολογιστικών εργαλείων, που φέρνουν επανάσταση στην έρευνα και ανάπτυξη των εμβολίων.

Το στέλεχος της Pfizer διευκρίνισε πως η τεχνητή νοημοσύνη στον χώρο της φαρμακοβιομηχανίας έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα και στον τρόπο λειτουργίας με τον οποίο οι επιστήμονες αναπτύσσουν τα νέα φάρμακα.

Να σημειωθεί πως ο ρόλος των digital hub της Pfizer είναι η προσφορά λύσεων σε πολίτες που ανακουφίζουν ασθενείς στην καθημερινότητά τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWS2U ΣΤΟ INSTAGRAM