Πόσο «glitter-άτη» είναι η Μενεγάκη: Η κίνηση-ματ που εξακολουθεί να την καθιστά Νο 1 (photo)

Ας το θέσουμε όπως ακριβώς έχει. Η Ελένη Μενεγάκη είναι το Νο 1 στην ελληνική TV. Αδιαφιλονίκητη «βασίλισσα», με εκατομμύρια τηλεθεατές να πίνουν νερό στο όνομά της. Ένα όνομα που συνοδεύεται από τόνους glitter, χρήμα, αναγνωρισιμότητα και ό,τι πάει πακέτο με τα παραπάνω (είναι πολλά).  

Δεν είναι μόνο θέμα πείρας, τσαμπουκά -ίσως- ή θράσους, όπως θα πουν (κι έλεγαν στο παρελθόν) πολέμιοί της. Ασφαλώς και είναι θέμα ευφυίας. Η Ελένη, ό,τι παίρνει, τα φέρνει στο κανάλι. Ο υψηλός μισθός της συνεπάγεται και μόνιμους χορηγούς, που την ακολουθούν όπου κι αν πάει.

Είναι το μπρίο, η αμεσότητα με την οποία συμπεριφέρεται. Είναι και το γεγονός πως κάνει και συνεντεύξεις που βγάζουν θέματα με τους καλεσμένους της. Σταμάτης Φασουλής και πολλοί ακόμα του πιο «εκλεκτού» ρεπερτορίου της χώρας πρώτα θα μιλήσουν στην Ελένη για το ο,τιδήποτε και μετά στους άλλους. Η δε στήριξη του Λάκη Λαζόπουλου όλα αυτά τα χρόνια προς αυτήν σαφώς και την πριμοδότησε. Ειδικά την περίοδο που ο Λάκης είχε τρελό γκελ στον κόσμο.

Η κίνηση-ματ της Ελένης 

Έκανε όμως και μια κίνηση-ματ το «Ελενάκι» πριν από μερικά χρόνια, συγκεκριμένα το 2011. Μια κίνηση που την αβάνταρε και στα μάτια του κόσμου και του Τύπου, αν και δυσκόλεψε τη ζωή των παπαράτσι. Μια κίνηση που πρώτη -απ' τους διάσημους- έκανε στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να κερδίσει και δάφνες πρωτοτυπίας. Από φαν και εχθρούς της, οι οποίοι, ανεξάρτητα απ' το ότι δεν διάκεινται... ευμενώς απέναντί της, της βγάζουν το καπέλο.

Ποια ακριβώς; Ξεκίνησε να αυτοπαπαρατσώνεται. ΟΚ, η λέξη δεν είναι ακριβώς δόκιμη, δεν θα μπορούσα όμως να βρω κάποια πιο ταιριαστή για την περίσταση. Ενώ πολλοί ανέβαζαν «άχρωμες, άοσμες και άγευστες» φωτογραφίες απ' την καθημερινότητά τους, εκείνη πόνταρε στην προσωπική της ζωή.

Στιγμές με τα παιδιά, τον άντρα της, απ' τις διακοπές της, τις επισκέψεις της ανά τον κόσμο -μη ξεχνάς, είναι και μούσα της L' Oreal εν Ελλάδι και συχνά, ακριβώς γι' αυτό, επισκέπτεται το Παρίσι.

Τι αποτέλεσμα είχε αυτή η κίνηση; Ο Τύπος -έντυπος και ηλεκτρονικός- τη λάτρεψε. Τόσο απλά. Δεν υπήρχε πια λόγος να πληρώνει δεκάδες χιλιάδες για μία, «μοναδική», αποκλειστική λήψη. Η Σκορπίνα -με ωροσκόπο Κριό, μην ξεχνιόμαστε- τους τα έδινε στο πιάτο. Από μόνη της.

Την ακολούθησαν πολλοί celebes

Έκτοτε, η βασιλεία της συνεχίστηκε θριαμβευτικά. Εκατοντάδες celebrities -της χώρας μας, φυσικά- την ακολούθησαν, επιχειρώντας να πάρουν κι εκείνοι ένα μερίδιο της «πίτας» (πες το δημοσιότητα). Προφανώς η ζωή των δημοσιογράφων που ασχολούνται μαζί της έκτοτε διευκολύνθηκε, ειδικά του ηλεκτρονικού Τύπου, καθώς, εφόσον είσαι follower της, μπορείς να έχεις πρώτος την είδηση που την αφορά και να την αναρτήσεις στο Μέσο όπου δραστηριοποιείσαι/εργάζεσαι.

Δεν θέλησε και πολύ για να τη μιμηθούν οι υπόλοιποι, αφού, όπως και να το κάνουμε, όσο πιο αρεστός είσαι στα ΜΜΕ, τόσο περισσότερο -θέλοντας και μη- θ' ασχολείται μαζί σου ο κόσμος. Θα βλέπουν τις φωτογραφίες σου στα μίντια και το όνομά σου. Άρα, ό,τι μπίζνες κι αν «εκτελείς», θα χαιρετίζονται από μεγαλύτερη δημοτικότητα. Απλά τα πράγματα και όσο κι αν κάποιοι τής χρέωναν αρχικά το ότι δεν είχε την παραμικρή ιδέα από τεχνολογία, εκείνη, αυτό το λίγο (ενδεχομένως) που γνώριζε περί tech το αξιοποίησε/εκμεταλλεύτηκε προς όφελός της. Και προς όφελος των ΜΜΕ και του κόσμου.

Κι αν οι παπαράτσι δυσκολεύονται πια να δώσουν κάτι αποκλειστικό «μενεγάκειο», εκείνη, όταν θέλει, θα κάνει συγκεκριμένα ντιλ και δεν θα χαλάσει ούτε και σε εκείνους το χατίρι. Όταν λέμε έξυπνη, το εννοούμε. Τελεία και παύλα.

TIP

Η τελευταία της λήψη για γυρίσματα για τη L'Oreal τραβήχθηκε χθες, στο Σύνταγμα. Εννοείται, εκείνη την παρουσίασε, μέσω Instagram -όπου οι θαυμαστές της αυξάνονται και πληθύνονται θεαματικά- στο κοινό της. Ιδού.