Στο πλευρό της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους βρίσκονται πολλοί άνθρωποι του καλλιτεχνικού χώρου, ύστερα από το υπόμνημα του Πέτρου Φιλιππίδη ο οποίος κατηγορείται για δύο απόπειρες βιασμού και έναν βιασμό. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης υποστήριξε πως διατηρούσε σχέση με την καταγγελλούσα και μάλιστα εν γνώση της συζύγου του. Σημειώνεται πως ο ίδιος αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες που του προσάπτει η ηθοποιός για σεξουαλική παρενόχληση.
Συγκεκριμένα στο υπόμνημα ανέφερε:
«Η γνωριμία μου με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2000. Αναπτύχθηκε μεταξύ μας μια πολύ έντονη έλξη και ήδη πριν ξεκινήσουν οι πρόβες για τη θεατρική παράσταση "Οι ηλίθιοι’ στο θέατρο Βρετάνια τη σεζόν 2000 -2001, είχε ξεκινήσει μεταξύ μας ερωτική σχέση, η οποία διήρκεσε περίπου έξι μήνες.
Συvευρεθήκαμε για πρώτη φορά πριν από την έναρξη των προβών. Είναι καθ’ όλα ψευδής ο ισχυρισμός ότι, κατά την διάρκεια των προβών στο θέατρο, την απομόνωνα για να επωφεληθώ με τεχνάσματα και δικαιολογίες. Ήδη διατηρούσαμε ερωτική σχέση.
Τη σχέση μας αυτή βέβαια επιβεβαιώνουν και οι μάρτυρες που έχουν ήδη καταθέσει, συμπεριλαμβανομένης και της συζύγου μου, η οποία αναπόφευκτα έγινε γνώστρια της σχέσης αυτής, καθότι ήταν σοβαρή και είχα εμπλακεί ιδιαίτερα συναισθηματικά», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Δίπλα» στην Παπαχαραλάμπους η Σεμίνα Διγενή
Η δημοσιογράφος Σεμίνα Διγενή, τοποθετήθηκε για το ζήτημα αναρτώντας στα κοινωνικά δίκτυα πως ο σεβασμός προς την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, δεν αλλάζει. «Γνωριζόμαστε σ αυτήν την πόλη.. Ηθοποιοί και δημοσιογράφοι λίγο περισσότερο. Την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους την ξέρουμε καλά κι έχει καταφέρει, όλα αυτά τα χρόνια, να τη σεβόμαστε. Κι αυτό δεν αλλάζει, με μια χυδαία “πληροφορία”, που δεν ζητήθηκε κιόλας… Είμαστε μαζί της».
«Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους δεν χρειάζεται να αποδείξει το ήθος της και την αξιοπρέπεια της. Άλλοι πρέπει να το κάνουν. Όσοι έχουμε δουλέψει μαζί της ξέρουμε. Πετράκο έχεις χάσει τη μπάλα, σου έμεινε μόνο η Μπάρμπα», έγραψε χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης των «Άγριων Μελισσών» Σπύρος Μιχαλόπουλος. Ο σκηνοθέτης προέβη και σε δεύτερο ποστ- καταπέλτη προς τον Πέτρο Φιλιππίδη, χωρίς όμως να αναφέρει το όνομά του.
«Στην εγκληματολογική Ψυχολογία,αναγνωρίζουμε τον πιθανό ένοχο απο μια σειρα σκέψεων και συνειρμών.Συνήθως απο τις τακτικές άμυνας του. Οταν δηλαδη χρησιμοποιεί σαν άμυνα ένα σκεπτικό που σκοπό έχει τη “δολοφονία” του χαρακτηρα του θύματος.Ακούμε λοιπόν φρασεις όπως..”ηταν προκλητικο το ντυσιμο”, “ηταν προκλητική η συμπεριφορα της,τι να έκανα,άνδρας ειμαι”, “ταθελε και τάπαθε” η “με ήθελε πολυ και επειδή δεν ακολουθησα με εκδικείται”. Τότα αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της ευθύνης του η την ενοχή του. Ο συγκεκριμένος κατηγορουμενος επελεξε εναν τετοιον δρόμο,απο απελπισία,απο ανάγκη αθωωσης,η απο ανάγκη επιβίωσης.Σε ένα γεγονός που καθ όλα ειναι εις βάρος του.Η υπερασπιστική του γραμμη ειναι λάθος,και μάλιστα αναφέρεται σε γεγονός που δεν κατηγορείται λόγω παραγραφής.Κλιμα δημιουργεί με βάση την ματαιοδοξία του.Κι ένα απλός νομικός απόφοιτος θα το καταλάβει αμέσως το σφάλμα. Η αυτογνωσία έχει πάει περίπατο στη συγκεκριμένη περίπτωση.Η δυστυχία του να είσαι αναιδής στον εαυτό σου».