Πρεμιέρα σήμερα για την εφημερίδα «Kedenews», την πρώτη πανελλήνιας κυκλοφορίας εφημερίδα με κεντρικό άξονα την τοπική αυτοδιοίκηση, με άρθρα και νέα και απ' τους 332 δήμους και τις 13 περιφέρειες της Ελλάδας και τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία! Αυτονόητο, και το site ντεμπούταρε σήμερα, τα μεσάνυχτα.
Ανάμεσα στα εξαιρετικά ενδιαφέροντα θέματα και συνεντεύξεις που φιλοξενεί, είναι και αυτή του Γιάννη Μώραλη.
«Βάλαμε τον Πειραιά στο επίκεντρο των συζητήσεων. Υπάρχει πλέον συνεννόηση με όλους. Με την κυβέρνηση, τις παραγωγικές τάξεις, τους εκπροσώπους της ναυτιλίας, τους πολίτες».
Με κεντρικό μότο το παραπάνω, ο Δήμαρχος Πειραιά εξηγεί στην «Κedenews» τα πάντα γύρω από τη «γαλάζια ανάπτυξη», την πρόοδο των μεγάλων έργων του μετρό και του τραμ και τη διάθεση να αυξηθούν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων.
Αποκαλύπτει την ολοκλήρωση της μελέτης ενός μεγάλου έργου για τον Πειραιά, την υπογειοποίηση από το Φάληρο μέχρι το λιμάνι, και επισημαίνει πως γίνονται επαφές με την κυβέρνηση για να δρομολογηθεί.
Κύριε Μώραλη, ο Πειραιάς δεν είναι απλώς μια μεγάλη πόλη, αλλά μια κομβική μεσογειακή και ευρωπαϊκή πόλη. Είναι οι αρμοδιότητές σας αυξημένες σε σχέση με αυτές που ίσως περιμένατε πριν από πέντε χρόνια όταν αναλάβατε τη δημαρχία;
Δεν είναι θέμα αυξημένων αρμοδιοτήτων. Όμως, η λύση των προβλημάτων στον Πειραιά συνδέεται άμεσα με την κεντρική διοίκηση, διότι, όταν είσαι σε μια πόλη με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, προφανώς δεν μπορείς να παίρνεις τις αποφάσεις μόνος σου. Είσαι ένα μέρος του παιχνιδιού, ένα βασικό κομμάτι.
Μπορώ να πω πλέον ότι ο Πειραιάς είναι «παρών» στα κέντρα των αποφάσεων, κι αυτό ήταν μια δική μας επιθυμία από το 2014. Θέλαμε ο Δήμος Πειραιά να έχει λόγο για τα μεγάλα κεντρικά ζητήματα που αφορούν την πόλη. Βλέπαμε διαφορετικά την έννοια του δημάρχου ή του Δημοτικού Συμβουλίου. Είχαμε συνηθίσει οι δήμαρχοι να ασχολούνται κυρίως με την καθημερινότητα, τα σχολεία, την ανακύκλωση, την καθαριότητα και πραγματικά αυτή είναι η κύρια δουλειά τους. Αλλά για μια πόλη σαν τον Πειραιά, που είναι γεωπολιτικά ένα στρατηγικό σημείο για τη χώρα, αλλά και την ευρύτερη περιοχή, έπρεπε να είμαστε μέρος της συζήτησης και πραγματικά το έχουμε πετύχει αυτό, όπως για παράδειγμα για τις επενδύσεις στο λιμάνι με την COSCO ή για τη «γαλάζια ανάπτυξη» στη χώρα μας.
Περισσότερα διαβάστε στο άρθρο Γιάννης Μώραλης: «Έχουμε ένα μεγάλο Master Plan για την πόλη και το υλοποιούμε!»